آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی: سرمایه گذاری که با تکیه بر دانش و مهارت صورت گیرد، احتمال موفقیت بیشتری در مقایسه با حالتی دارد که بدون هیچ آگاهی و مهارتی سرمایه گذاری می شود. با توجه به این که بازار های مالی یک بازار علمی می باشند. بنابراین نیاز است که به منظور فعالیت در آن ها، افراد از مطالعه کافی و قدرت تحلیل مورد نیاز برخوردار باشند تا بتواند در این مسیر با موفقیت گام بردارند.

به طور کلی جهت بررسی وضعیت سرمایه گذاری راهکار ها و تحلیل های زیادی وجود دارد اما می توان گفت که دو راه تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، از مهم ترین و پرکاربردترین راه های بررسی سهم می باشند. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد تحلیل بنیادی یا فاندامنتال مطالبی را به شما ارائه دهیم. در صورتی که قصد دارید که سرمایه گذاری خود را به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل کنید، تا آخر مقاله همراه ما باشید. (آموزش مجازی تحلیل بنیادی)

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی
آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

آشنایی با تحلیل بنیادی

آموزش غیر حضوری تحلیل بنیادی تحلیلی است که با استفاده از آن می توان یک شرکت را از نظر وضعیت مالی، محصولات تولیدی، سودآوری شرکت، رقبا، پیش بینی وضعیت آینده شرکت، تیم مدیریتی شرکت، تامین کنندگان شرکت، قدرت تجاری شرکت و …. بررسی کرد. در واقع در آموزش مجازی تحلیل بنیادی معامله گران با محاسبه ارزش ذاتی، می توانند این اطلاعات را به دست آورده و با توجه به این داده ها، راجع سبه رمایه گذاری در یک شرکت، تصمیم گیری کنند. (آموزش آنلاین تحلیل بنیادی)

هدف از تحلیل بنیادی سهم چیست؟

  • توانایی تجزیه و تحلیل شرکت ها از تمام جوانب
  • آموزش مجازی تحلیل بنیادی: مهارت در  تجزیه و تحلیل حرفه ای صورت های مالی شرکت ها
  • امکان محاسبه ارزش ذاتی
  • مهارت در تجزیه و تحلیل EPS (سود) شرکت ها
  • امکان استفاده از نسبت های ارزش یابی سهام
  • امکان محاسبه اهداف قیمت سهام بر اساس تحلیل بنیادی
  • امکان بررسی ارزشمندی سهام شرکت ها
  • مهارت در محاسبه ریسک سیستماتیک
  • افزایش اطلاعات افراد جامعه راجع به تجارت (آموزش آنلاین تحلیل بنیادی)
  • و …

معرفی مراحل انجام تحلیل بنیادی

  1. گام اول برای تحلیل، شناسایی شرکت و یا صنعت مورد نظر می باشد.
  2. گام دوم: (آموزش غیر حضوری تحلیل بنیادی) تجزیه و تحلیل صورت های مالی و اطلاعات شرکت  
  3. گام سوم: پیش بینی عملکرد شرکت و میزان سودآوری آن ها در آینده مطابق با اطلاعات کسب شده
  4. گام چهارم: محاسبه ارزش ذاتی شرکت و ارزش واقعی آن
  5. گام آخر: مهم ترین مرحله در تحلیل بنیادی، گام آخر است که در این گام سرمایه گذار باید نسبت به خرید، فروش و یا نگهداری سهم با توجه به تجزیه و تحلیل هایی که انجام داده است، تصمیم گیری کند. (آموزش مجازی تحلیل بنیادی)

در هنگام محاسبه ارزش ذاتی، چه آیتم هایی بررسی می شود؟

  • درآمد ها
  • درآمد به ازای هر سهم (EPS)
  • نسبت P/E
  • نسبت PEG
  • بازدهی سود نقدی
  • نسبت بدهی / حقوق صاحبان سهام (D/E)
  • ارزش دفتری (آموزش آنلاین تحلیل بنیادی)
  • بازدهی حقوق صاحبان سهام (ROE)

رویکرد های تحلیل بنیادی

رویکرد بالا به پایین تحلیل بنیادی (آموزش غیر حضوری تحلیل بنیادی)

  • در رویکرد بالا به پایین، میزان اثر پذیری عوامل اقتصاد کلان روی بازار و قیمت هر سهم مورد بررسی قرار می گیرد. در این روش تحلیلگران معتقدند که در صورتی که یه صنعت پیشرفت کند، سهام آن شرکت نیز پیشرفت خواهد کرد. لازم است بدانید که در رویکرد بالا به پایین عواملی از جمله تولید ناخالص داخلی، رشد اقتصادی، سیاست های پولی مانند بانک، تورم، قیمت کالا، نرخ ارز، بیکاری، شرایط تجاری و … مورد بررسی قرار می گیرد.

رویکرد پایین به بالا تحلیل بنیادی

  • آموزش آنلاین تحلیل بنیادی: در رویکرد پایین به بالا، تحلیل گران بدون توجه به وضعیت بازار، یک سهم را مورد بررسی قرار می دهند. یعنی عوامل اقتصادی خرد بررسی می شود. در واقع این روش نحوه ی عملکرد یک شرکت در یک صنعت را با نحوه ی عملکرد شرکت های دیگر در همین صنعت مورد بررسی قرار می دهد.
  • از جمله مواردی که در روش پایین به بالا بررسی می شود می توان به: نسبت های مالی، رشد درآمد ها، تحلیل مالی اظهارنامه ها از جمله ترازنامه، محصولات شرکت و تسلط سهم آن در بازار، میزان توانایی و سابقه هیئت مدیره و …. اشاره کرد. (آموزش مجازی تحلیل بنیادی)

تفاوت تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید که هدف از انجام هر دو تحلیل، پیش بینی قیمت سهم ها در آینده می باشد. اما تفاوت بارزی که این دو تحلیل با یکدیگر دارند این است که در آموزش مجازی تحلیل بنیادی ارزش ذاتی یک سهم مورد بررسی قرار می گیرد. در این صورت یک معامله گر نمی تواند نسبت به حداقل و حداکثر قیمت سهم آگاهی کسب کند و در نتیجه قادر نخواهد بود که با بهترین قیمت سهم را خرید و فروش کند. اما با استفاده از تکنیکال می توان مناسب ترین قیمت را برای انجام معاملات پیدا کرد. (آموزش آنلاین تحلیل بنیادی)

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی
آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

از آنجا که آموزش مجازی تحلیل بنیادی از جمله تحلیلی است که انجام آن نیازمند به صرف زمان و انرژی زیادی دارد، از این رو آموزش تحلیل بنیادی بیشتر برای افرادی مورد نیاز خواهد بود که قصد دارند به صورت بلند مدت در این بازار ها سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این تمامی افرادی که قصد دارند یک سرمایه گذاری موفق و بنیادی را در پیش داشته باشند، توصیه می کنیم که در دوره های تحلیل بنیادی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد شرکت کرده تا مهارت های لازم در این زمینه را آموزش ببینند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری کلاس های حضوری، دوره را به صورت آموزش آنلاین تحلیل بنیادی نیز برگزار می کند. در این صورت افرادی که توانایی شرکت در کلاس های حضوری در این دوره را ندارند، می توانند در دوره مجازی تحلیل بنیادی شرکت کرده و به صورت غیر حضوری مهارت های مربوطه را آموزش ببینند. سپس بعد از پایان دوره، مدرک دوزبانه و بین المللی مربوطه آموزش آنلاین تحلیل بنیادی به هنرجو ارائه داده می شود.

دوره های بورس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

مدرک آموزش آنلاین تحلیل بنیادی مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش مجازی تحلیل بنیادی)

رضا شریفی ۲۳-دی-۱۴۰۲