آموزش آنلاین پکیج ICDL

آموزش آنلاین پکیج ICDL

آموزش آنلاین پکیج ICDL

آموزش آنلاین پکیج ICDL: کامپیوتر، وسیله ای است که پیدایش آن تحول بزرگی را در زندگی روزمره انسان ایجاد کرده است. به طوری که امروزه کامپیوتر یک عضو جدانشدنی از زندگی انسان به شمار می رود. شاید بیان این جمله که استفاده از کامپیوتر، شرط لازم زندگی در دنیای امروز است، کمی اغراق آمیز باشد. اما با نگاه کردن به وسایل و ابزار هایی که در طول روزمره از آن ها استفاده می کنیم، می توان گفت که این جمله کاملا درست و عقلانی می باشد. در نتیجه می توان گفت که اهمیت یادگیری مهارت های لازم در زمینه کامپیوتر به قدری حیاتی است که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای استخدام های خود افرادی را انتخاب می کنند که از مهارت های کامپیوتری برخوردار باشند. در ادامه شما را با این مهارت های تخصصی آشنا خواهیم کرد. (آموزش مجازی پکیج ICDL)

هدف از آموزش پکیج ICDL چیست؟

  • افزایش سطح توانایی افراد در  IT
  • افزایش سطح کارایی در شرکت ها و سازمان ها
  • امکان استفاده از حداکثر مهارت کارمندان در محیط های کاری
  • امکان سرمایه گذاری کارفرمایان در بخش IT با آموزش آنلاین ICDL
  • افزایش مهارت های افراد در کار با کامپیوتر (آموزش آنلاین پکیج ICDL)
  • افزایش سواد و دانش مربوط به علوم کامپیوتری برای همه افراد
آموزش آنلاین پکیج ICDL
آموزش آنلاین پکیج ICDL

مهارت های هفت گانه ICDL (آی سی دی ال)

 آشنایی با ویندوز (Windows)
  • آشنایی با مهارت ویندوز افراد را قادر خواهد کرد که بتوانند تنظیمات اصلی مورد نظر خود را در سیستم عامل ویندوز انجام دهند. همچنین آشنایی با مهارت های ویندوزه موجب خواهد شد که افراد بتوانند نحوه کار و مدیریت فایل های موجود در سیستم از جمله کپی کردن، جابجا نمودن، ذخیره، حذف و …. را یاد بگیرند. (آموزش آنلاین پکیج ICDL)
آشنایی با ورد (Word)
  • ورد نرم افزاری است که کاربرد بسیاری در انجام کار هایی نظیر واژه پردازی، ایجاد سندهای متنی، قالب بندی، تایپ، ویرایش متن، پارگراف بندی، کار با تصاویر، چاپ سند، ایجاد نمودار و …. دارد. از این رو می توان گفت که یادگیری نرم افزار واژه پرداز ورد از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که علاوه بر قابلیت های بسیاری که این نرم افزار دارد، آموزش تخصصی آن موقعیت های شغلی متعددی را برای افراد ایجاد خواهد کرد. 
آشنایی با اکسل (Excel)
  • آشنایی با اکسل یکی از مهارت های آی سی دی ال می با شد. در واقع اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده ای می باشد که از کاربرد های بسیاری برخوردار است. به طور کلی هر فردی چه در زندگی روزمره خود و چه در محیط کاری خود می تواند از این نرم افزار استفاده کند. از این رو می توان به اهمیت آموزش نرم افزار اکسل پی برد. (آموزش غیر حضوری پکیج ICDL)
آشنایی با اکسس (Access)
  • اکسس که به آن نرم افزار پایگاه داده ها نیز گفته می شود، نرم افزاری است که به منظور ذخیره اطلاعات، مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو به اکسس، نرم افزار بانک اطلاعات نیز گفته می شود. این نرم افزار یک برنامه محبوب برای اکثر کسب و کار ها می باشد. چرا که با استفاده از اکسس می توان اطلاعت را ذخیره، بازیابی و مدیریت کرد. 
آشنایی با پاورپوینت (PowerPoint)
  • پاورپوینت یک نرم افزار کاربردی برای ارائه مطالب می باشد که به طور کل امکانات و کاربرد های بسیاری دارد. از امکانات موجود در این نرم افزار می توان به امکان ویرایش و قالب بندی متون، ایجاد تصاویر، ایجاد اسلاید، امکان استفاده از انیمیشن و صداگذاری و …. اشاره کرد. (آموزش آنلاین پکیج ICDL)
آشنایی با مفاهیم پایه و اینترنت 
  • مفاهیم پایه و اینترنت از جمله مباحثی است که یادگیری آن برای همه افراد در هر زمینه شغلی لازم می باشد. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که در مفاهیم پایه و اینترنت چه مباحثی آموزش داده  می شود؟ لازم به ذکر است که در این بخش مطالبی از جمله نحوه جستجو های اینترنتی پیشرفته، مهارت اینترنت، کار با صفحات اینترنتی و …. آموزش داده می شود.
آشنایی با مهارت مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)
  • آموزش مجازی پکیج ICDL : در قسمت مفاهیم فناوری اطلاعات، مباحثی از جمله مفاهیم پایه و اساسی برای کار با سخت افزار و نرم افزار رایانه آموزش داده می شود. 

آموزش مهارت های هفت گانه ICDL چه مزایایی دارد؟

  • با آموزش ICDL می توان هزینه های پشتیبانی IT را کاهش داد.
  • با آی سی دی ال می توان مهارت های کار با کامپیوتر افزایش داد. 
  • با آموزش آنلاین پکیچ ICDL می توان روند ورود افراد به بازار کار را افزایش داد. 
  • با آی سی دی ال می توان میزان توانایی کارکنان با فارغ التحصیلان را ارزیابی کرد.
  • با آموزش غیر حضوری پکیج ICDL می توان در قسمت فناوری اطلاعات یک سازمان، سرمایه گذاری کرد. 
  • با مهارت های ICDL می توان کارایی افراد را افزایش داد. 
  • آموزش مجازی پکیج ICDL میزان اطلاعات افراد را افزایش خواهد داد. 
  • با آموزش آی سی دی ال می توان شغل خود را ارتقاء داد. 
  • با آموزش آنلاین پکیج ICDL می توان سطح کارایی شرکت ها و موسسات را افزایش داد.
  • و …

آموزش آنلاین پکیج ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

دوره آموزش پکیج ICDL، یک دوره کاربری برای افرادی می باشد که قصد دارند موقعیت خود را ارتقاء داده و پیشرفت کنند. علاوه بر این آموزش مهارت های ICDL برای دانشجویان در هر رشته تحصیلی و کارمندان شاغل در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی لازم می باشد. در صورتی که قصد دارید صفر تا صد مهارت های هفتگانه آی سی دی ال را آموزش ببینید، می توانید در دوره های آموزش پکیج ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد شرکت کرده و دانش و مهارت های مربوطه را کسب کنید. (آموزش غیر حضوری پکیج ICDL)

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری آی سی دی ال، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین پکیج ICDL شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش مجازی پکیج ICDL را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

آموزش آنلاین پکیج ICDL

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره آموزش مجازی پکیج ICDL

مدرک آموزش آنلاین پکیج ICDL مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری پکیج ICDL)

رضا شریفی ۲۰-شهریور-۱۴۰۰