آموزشگاه برق

برترین آموزشگاه برق

آموزشگاه برق (آموزشگاه برق و الکترونیک)

آموزشگاه برق(آموزشگاه برق و الکترونیک): از آنجایی که امروزه ما شاهد افزایش تقاضا برای ورود به بازار کار مشاغل در حوزه برق هستیم، از این رو بسیاری از افراد به دنبال یادگیری دانش و مهارت ها لازم در این زمینه می باشند. بدون شک آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که مباحث مربوط به رشته برق و الکترونیک را آموزش می دهند و هدف تمامی آن ها تربیت نیروی متخصص جهت ورود به بازار کار می باشد.

حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک کدام است؟ از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های یک آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک آشنا کرده و مطالبی را درباره مجتمع فنی تهران (میرداماد)، یکی از برترین آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران ارائه دهیم.  

آموزشگاه برق
برترین آموزشگاه برق

ویژگی های آموزشگاه برق و الکترونیک

به طور کلی می توان گفت که آموزشگاه برق و الکترونیک (اموزشگاه برق)، آموزشگاهی است که بتواند مطابق با جدیدترین متد آموزشی، مباحث مربوطه را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی توسط اساتید برجسته، در اختیار هنرجویان قرار دهد. در واقع یک آموزشگاه برق باید دارای کارگاه های مجهز بوده و وسایل لازم برای آموزش را تهیه کند. و سرانجام یک آموزشگاه خوب باید پس از پایان دوره های مرتبط با برق، مدرک معتبری را به هنرجویان ارائه دهد. 

در این میان لازم است بدانید که یکی از برترین آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران، مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. چرا که این مجموعه مجهز به کارگاه های برق با تجهیزات کامل در این زمینه بوده و مطالب آموزشی را هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری با اساتید فعال در حرفه برق و الکترونیک ارائه می دهد. همچنین لازم است بدانید که مجتمع فنی تهران پس از پایان هر کدام از دوره های برق، مدرک دو زبانه را در اختیار هنرجویان قرار می دهد که افراد با استفاده از این مدرک علاوه بر این که میتوانند سرعت ورود خود به بازار کار را افزایش دهند، امکان مهاجرت برای آن ها نیز فراهم خواهد شد. به طور کلی در دپارتمان برق و الکترونیک مجتمع فنی تهران (میرداماد) دوره های مختلف و گوناگونی برگزار می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

دوره های دپارتمان برق و الکترونیک در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی دوره های پرمخاطب رشته برق(آموزشگاه برق و الکترونیک)

دوره های PLC(آموزشگاه برق و الکترونیک) 
  • PLC در لغت به معنای کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی می باشد. در واقع پی ال سی یک سیستم دیجیتال صنعتی است که به عنوان بخشی از اتوماسیون صنعتی شناخته شده است. به طور کلی پی ال سی قابلیت ها و ویژگی های متعددی دارد که مورد استقبال بسیاری از مهندسان برق قرار گرفته. و این موضوع موجب شده که دوره های PLC مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. 
دوره میکروکنترلر 
  • میکروکنترلر به قطعه های کوچک الکترونیکی گفته می شود که در انواع وسایل الکترونیکی وجود دارند. در واقع این میکروکنترلر ها وظیفه اصلیشان کنترل نحوه عملکرد قسمت های مختلف یک مدار می باشد. به طور کلی میکروکنترلر های متعددی در بازار وجود دارد که در میان آن ها میکروکنترلر AVR از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که قصد دارید وارد بازار کار در این حوزه شوید، لازم است که حتما در دوره میکروکنترلر ها در برترین آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران شرکت کرده و دانش و مهارت های لازم در این زمینه را آموزش ببینید. 
دوره تعمیرات تلفن همراه
  • دوره تعمیرات تلفن همراه یکی از پرمخاطب ترین دوره ها در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. دلیل اصلی این محبوبیت را می توان بازار کار عالی این حرفه دانست. در واقع افراد با یادگیری مهارت ها و دانش لازم در زمینه تعمیرات تلفن همراه، می توانتد علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، مغازه الکتریکی نیز راه اندازی کند و در این زمینه شروع به فعالیت کنند. (آموزشگاه برق و الکترونیک) 
دوره eplan
  • (اموزشگاه برق ) یکی از مهم ترین و پرکاربردترین نرم افزار ها در رشته برق که به منظور انجام نقشه کشی الکتریکال مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار eplan می باشد. چرا که با استفاده از این نرم افزار می توان قسمت های دشوار در نقشه کشی را حذف کرده و با سرعت بالا طراحی انجام داد. بنابراین می توان گفت که یادگیری نرم افزار ایپلن یکی از ضرورت های ورود به بازار کار رشته برق می باشد. 

بازار کار در رشته برق و الکترونیک چگونه است؟(آموزشگاه برق) 

به طور کلی از آنجایی که رشته برق و الکترونیک در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو می توان گفت که یادگیری مهارت های برق می تواند موقعیت های شغلی متعددی را برای افراد ایجاد کند. بنابراین می توان گفت که رشته برق از بازار کار پررونقی برخوردار است. از جمله فرصت های شغلی در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد: (آموزشگاه برق و الکترونیک) 

  • کار به عنوان برقکار در محیط های مختلف از جمله ساختمان، مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ ها، ادارات، مراکز نظامی و ….
  • کار با دستگاه ­ها و تجهیزات موجود در کارخانه‌ ها
  • کار در ادارات مختلف از جمله اداره برق، اداره آب و فاضلاب، نیروگاه ها، شهرداری و ….
  • (اموزشگاه برق) کار در شرکت‌ های فروشنده و واردکننده­‌ تابلو برق، یو پی اس، دیزل برق و ….
  • کار در کارگاه‌ های سازنده و مونتاژ کننده تابلو های برق
  • کار در شرکت ­‌های تعمیر انواع موتور­ های الکتریکی
  • کار در شرکت‌ های خدماتی در زمینه سرویس دستگاه‌ ها
  • راه اندازی مغازه‌ الکتریکی و فروش، نصب و تعمیرات لوازم برقی
  • و ….
آموزشگاه برق
برترین آموزشگاه برق

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره های برق و الکترونیک در آموزشگاه برق (مجتمع فنی تهران) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۳۰-دی-۱۴۰۲