دوره آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی (کلاس معماری و دکوراسیون)

دوره آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی (کلاس معماری و دکوراسیون)

دوره آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی (کلاس معماری و دکوراسیون): معماری و دکوراسیون داخلی دو رشته پرطرفداری هستند که امروزه محبوبیت بالایی را در میان افراد پیدا کرده اند. به طور کلی تعاریف مختلفی از رشته معماری و دکوراسیون داخلی وجود دارد که ما در این مقاله شما را با یک تعریف کلی از این دو رشته آشنا می کنیم.

دکوراسیون داخلی

  • دکوراسیون داخلی، هنر و علم ارتقا درون یک فضا و محیط به حساب می‌ آید. به بیان دیگر می توان گفت که دکوراسیون نوعی طراحی برای به نمایش گذاشتن رنگ‌ ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه می باشد. لازم است بدانید که هدف از طراحی دکوراسیون، ایجاد یک فضا بر پایه سلامت روحی و زیبایی شناختی سازه‌ ای است که در آن افرادی زندگی خواهند کرد.

معماری

  • یکی از قدیمی ترین رشته هایی که پیشینه کهن دارد، رشته معماری می باشد. در واقع معماری پدیده ای است که طی هزاران سال وجود داشته است و نمونه های آن به شکل بنا ها و ساختمان های متعدد در جهان پراکنده می باشد. به بیان دیگر می توان گفت که معماری دانش و هنری است که ساختمان ها و شهر های ما را با شیوه زندگی که داریم متناسب می کند.
دوره آنلاین معماری و دکوراسیون
دوره آنلاین معماری و دکوراسیون

دو رشته معماری و دکوراسیون داخلی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

آموزش مجازی دکوراسیون داخلی: بسیاری از افراد دو رشته معماری و دکوراسیون داخلی را با هم یکسان می دانند. اما لازم است بدانید که طراحی دکوراسیون گرایشی از رشته معماری می باشد. در ادامه شما را با تفاوت های معماری و طراحی دکوراسیون آشنا خواهیم کرد.

تفاوت معماری و دکوراسیون در نحوه پیاده سازی 
  • در رشته معماری، یک معمار با استفاده از علم و دانشی که دارد، کار ساخت و ساز خود را پیاده سازی می کند. اما در رشته طراحی دکوراسیون یک طراح با استفاده از تکنیک های زیباشناسی و با ترکیب خلاقیت خود محیط را تغییر می دهد. به این منظور که یک طراح دکوراسیون بر اساس خلاقیت و تکنیک های آموزش دیده، طرح خود را پیاده سازی می کند. 
تفاوت در هدف
  • هدف از طراحی دکوراسیون داخلی، تحول در حال و هوای یک محیط می باشد. اما هدف از رشته معماری، ساخت و ساز ساختمان ها به منظور کاربردی کردن فضا می باشد.(آموزش مجازی دکوراسیون داخلی)
تفاوت در مباحث آموزشی دو رشته معماری و دکوراسیون داخلی
  • مباحثی که در رشته معماری آموزش داده می شود. شامل: نازک کاری، روند خاک برداری، انجام سیم کشی داخلی ساختمان، ایجاد اسکلت اولیه و ….. می باشد. اما مباحث آموزشی در رشته دکوراسیون داخلی، نورپردازی، چیدمان، سبک و … یک فضا می باشد.
تفاوت معماری و دکوراسیون در مدرک 
  • معماری رشته ای است که لازمه آن دریافت مدرک دانشگاهی می باشد. اما دکوراسیون داخلی شغلی است که لازمه مهارت در آن، تجربه می باشد و فعالیت در این زمینه، نیازی به مدرک دانشگاهی ندارد.(طراحی دکوراسیون آنلاین)
تفاوت معماری و دکوراسیون در نحوه اجرای پروژه
  •  حضور یک معمار از ابتدای پروژه لازم می باشد اما طراح دکوراسیون فردی است که پس از ساخت بنا به پروژه اضافه می شود.
تفاوت این دو رشته در نحوه برنامه ریزی
  • یک معمار برای ساخت بنا ها، برنام ریزی سازه ای انجام می دهد. اما یک دکوراتیو داخلی برای تغییر محیط از برنامه ریزی فضایی استفاده می کند. 

بازار کار رشته معماری و دکوراسیون داخلی

از آنجا که وضعیت ساخت و ساز های مسکونی، تجاری، فرهنگی و ….. رو به رشد است و این عرصه به نظر سودده می رسد. از این رو می توان گفت که بازار کار رشته معماری مناسب بوده و مطابقاً بازار کار دکوراسیون داخلی نیز رو به پیشرفت و گسترش است. در صورتی که فارغ التحصیلان رشته معماری و دکوراسیون داخلی تخصص و توانایی های لازم را داشته باشند ، به راحتی می توانند جذب بازار کار شوند و موقعیت های شغلی مختلفی را برای خود ایجاد کنند. (آموزش مجازی دکوراسیون داخلی)

دوره آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد(آموزش مجازی دکوراسیون داخلی)

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری معماری و دکوراسیون داخلی، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های مجازی معماری و دکوراسیون شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی کلاس معماری و دکوراسیون را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند. 

معرفی مدارک پایان دوره کلاس معماری و دکوراسیون

مدرک دوره آنلاین معماری و دکوراسیون مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. 

دوره آنلاین معماری و دکوراسیون
دوره آنلاین معماری و دکوراسیون

دوره های آموزشی دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

رضا شریفی ۲-اسفند-۱۴۰۲