مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی

مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی(مقاله در مورد زبان انگلیسی): اهمیت یک زبان را میتوان با توجه به تعداد کشورهایی که آن را زبان مادری یا زبان رسمی خود میدانند متوجه شد. زبان انگلیسی در ۶۰کشور جهان زبان رسمی شناخته شده است و علاوه بر آن زبان رسمی سازمان ملل متحد نیز می باشد. از اینرو یادگیری و آموزش آن بسیار اهمیت داشته و میتوان این امر را ضروری دانست.

تاریخچه زبان انگلیسی

بهتر است بدانید زادگاه و ریشه زبان انگلیسی غرب کشور آلمان بوده و اولین بار در قرون وسطا و در کشور انگلستان مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر بیشتر از ۶۰ کشور جهان این زبان را به عنوان زبان رسمی شناخته و بر یادگیری آن تاکید دارند. (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

یکی از دلایل محبوبیت و گسترش این زبان را میتوان یادگیری راحت آن دانست. جالب است بدانید زبان انگلیسی بعد از زبان های چینی و اسپانیایی به عنوان سومین زبان رایج دنیا شناخته شد.

مقاله انگلیسی در مورد زبان های دنیا
مقاله انگلیسی در مورد زبان های دنیا

دلایل اهمیت زبان انگلیسی (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

ابتدا بهتر است این نکته را بدانید که بیشترین و مهم ترین مبادلات و اتفاقات در سراسر جهان با زبان انگلیسی انجام شده است. به طور کل دلایل اهمیت این زبان را میتوان این مطالب دانست. (مقاله در مورد زبان انگلیسی)

انگلیسی زبان تجارت است.

  • به دلیل گسترش  و فراگیری زبان انگلیسی در بیشتر کشور های جهان، اکثریت مبادلات تجاری با زبان انگلیسی انجام میگیرد. برای افرادی که در شغل های مربوط به تجارت بین الملل مشغول به فعالیت هستند، یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی بسیار پر اهمیت می باشد.

انگلیسی زبان سیاست است.

  • همه سیاستمدران در سراسر جهان ارتباطات خود را با زبان انگلیسی انجام میدهند و از این رو میتوان گفت این زبان نقش مهمی در اتفاقات سیاسی دارد. بهتر است بدانید برای مطلع شدن از اخبار و اتفاقات سیاسی نیز   پر اهمیت است. (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

اهداف آموزش زبان انگلیسی

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید زبان انگلیسی را بیاموزیم؟ در ادامه دلایل اهمیت یادگیری این زبان را بیان میکنیم: (مقاله انگلیسی در مورد زبان)

ایجاد ارتباط

  • اولین و مهم ترین دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی و همه چنین سایر زبان های موجود در جهان، افزایش توانایی در برقراری ارتباط می باشد. با یادگیری زبان انگلیسی شما قادر به بر قراری ارتباط با بخش بزرگی از دنیای اطرافتان خواهید بود.(مقاله در مورد زبان انگلیسی)

استفاده از منابع به روز

  • با دانستن و در نظر گرفتن این نکته که جدیدترین و به روزترین خبر ها به زبانی که اکثر مردم جهان با آن آشنا باشند منتشر می شود. به دلایل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی پی میبرید. در واقع با یادگیری این زبان شما میتوانید از سایت ها، و منابع معتبر خبری جهان استفاده کنید. (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

پیشرفت تحصیلی

  • این نکته را فراموش نکنید که یادگیری زبان انگلیسی شما را به سمت موفقیت هدایت میکند، و منجر به پیشرفت تحصیلی شما خواهد شد. علاوه بر این احتمال ورود به معتبرترین دانشگاه های جهان را برای شما ایجاد میکند. به طوری که شما میتوانید مسیر تحصیلی و شغلی مورد علاقه خود را در معتبر ترین مراکز آموزشی در جهان سپری کنید.

سرگرمی 

  • مقاله در مورد زبان انگلیسی: بسیاری از فیلم ها، انیمیشن ها،موسیقی، مجلات و .. به زبان انگلیسی عرضه شده و در اختیار افراد قرار گرفته است که جنبه سرگرمی دارند و شما با یادگیری این زبان میتوانید از آن ها استفاده کنید.

مهارت های اصلی در زبان انگلیسی کدام است؟

یادگیری زبان انگلیسی مانند یادگیری هر علم یا زبان دیگری نیاز به تمرین، صرف زمان و پرورش مهارت های خاصی دارد. مهارت های اصلی و مورد نیاز برای یادگیری این زبان را میتوان این موارد دانست. (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

Listening 

  • یکی از مهم ترین مهارت ها در زبان انگلیسی مهارت Listening می باشد. چرا که با تقویت مهارت های شنیداری شما قادر به برقراری ارتباط مفید، درست و کامل با مخاطب خود خواهید بود. تقویت این مهارت بسته به میزان تمرین شما دارد.(مقاله در مورد زبان انگلیسی)

مهارت Writing

  • در همه زبان های دنیا حتی زبان فارسی نمیتوان اهمیت مکاتبات را نادیده گرفت. مکاتبات شخصی یا اداری هر دو در ارتباطات افراد تاثیر فراوان خواهند گذاشت. در زبان انگلیسی نیز مکاتبات دارای اهمیت بالایی می باشد و شما لازم است به عنوان شخصی که زبان انگلیسی زبان مادریتان نیست کلیه اصول و قواعد این شیوه ارتباطی را یاد بگیرید. (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی)

Reading

  • در زبان انگلیسی مانند تمامی زبان های دیگر تونایی خواندن از اهمیت بالایی برخوردار است. از مطالعه منابع علمی گرفته تا مطالعه داستان ها و رمان های مختلف نیازمند تقویت Reading می باشد.

مهارت Speaking

  • همه ی افراد از اهمیت مکالمه در زبان انگلیسی به خوبی آگاه هستند. در صحبت کردن به انگلیسی این نکته را مورد توجه قرار دهید که بدون ترس و با اعتماد به نفس بالا صحبت کنید.

چرا یادگیری زبان انگلیسی ساده است؟ 

از دلایل سادگی یادگیری زبان انگلیسی میتوان این موارد را معرفی کرد: (مقاله در مورد زبان انگلیسی)

در زبان انگلیسی اسم ها دارای جنسیت نیستند: برخلاف اکثر زبان های دنیا که اسامی در آنها داری جنسیت هستند در زبان انگلیسی این قاعده وجود نداشته که منجر به یادگیری راحتتر آن شده است.

افعال زبان انگلیسی صرف نمیشوند: در زبان انگلیسی فعل ها صرف نمیشوند که این امر استفاده از آن ها را در جمله بسیار راحتتر کرده است.

دارای واژه های مشترک بسیاری می باشد: در بین زبان فارسی و انگلیسی واژه های مشترک بسیاری وجود دارد که این امر یادگیری زبان انگلیسی را راحتتر کرده است.

زبان فارسی و انگلیسی دارای ساختارهای مشترک بسیار هستند: در بین زبان های فارسی و انگلیسی میتوان تشابهات بسیاری از جمله وجود بن ثابت برای افعال، ضمایر و … را یافت. در واقع زبان انگلیسی را میتوان خویشاوند دور زبان فارسی دانست.

مقاله انگلیسی در مورد زبان های دنیا
مقاله انگلیسی در مورد زبان های دنیا

دوره های آموزشی زبان خارجه در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

معرفی مدارک پایان دوره های زبان انگلیسی 

مدرک دوره های آموزشی زبان انگلیسی (مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی) مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

2 thoughts on “مقاله انگلیسی در مورد زبان انگلیسی

ارسال دیدگاه بسته شده است.

maryam bagheri ۲۰-اردیبهشت-۱۴۰۰