آموزش آنلاین مدلسازی با نرم افزار ماتریکس (Matrix)

آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس

آموزش آنلاین مدلسازی با نرم افزار ماتریکس (Matrix): هنر طراحی طلا و جواهر، یکی از جذاب ترین حرفه های پردرآمد در ایران می باشد که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در گذشته هنر طراحی طلا و جواهر به صورت دستی انجام میشد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار های مختلفی برای انجام این طراحی وجود دارد. یکی از این نرم افزار های محبوب در زمینه طراحی طلا و جواهر، نرم افزار ماتریکس می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت ها، ویژگی ها و کاربرد های این نرم افزار طراحی طلا و جواهر آشنا کنیم. 

آشنایی با نرم افزار ماتریکس

ماتریکس محبوب ترین نرم افزار طراحی طلا و جواهرات می باشد که در میان طراحان، از اهیمت بالایی برخوردار است. آموزش مجازی مدلسای با ماتریکس (Matrix) دارای یک محیط سه بعدی می باشد که یک طراح با استفاده از آن می تواند ایده های خلاقانه خود را در زمینه جواهر سازی قبل از اجرا، به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کند. البته لازم به ذکر است که طراحی در فضای سه بعدی ماتریکس و موفقیت در آن، نیاز به آموزش تخصصی لازم در این حوزه دارد. (آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس)

آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس
آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس

قابلیت های نرم افزار ماتریکس چیست؟

  • قابلیت رندرینگ در نرم افزار ماتریکس

طراحان با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توانند کیفیت و زیبایی طرح خود را در شرایط شبیه سازی شده مورد ارزیابی قرار دهند. 

  • قابلیت تغییر اندازه انگشتر

طراحان می توانند با استفاده از نرم افزار ماتریکس، انگشتر طراحی شده را کوچک و بزرگ کرده و کیفیت طرح خود را در اندازه های مختلف ارزیابی کنند. (آموزش غیر حضوری مدلسازی با ماتریکس)

  • قابلیت طراحی انواع زیورآلات

طراحان با استفاده از ماتریکس می توانند طرح ها و اشکال ایده خود را با نهایت ظرافت طراحی کرده و طرح های متنوعی ترسیم کنند. 

  • قابلیت ذخیره سازی طرح

با استفاده از این قابلیت طراحان می توانند طرح ناقص خود را ذخیره کرده و در زمان دیگر آن را کامل کنند. (آموزش مجازی مدلسازی با ماتریکس)

  • قابلیت تخمین وزن طرح 

با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توان پیش از تکمیل نهایی طرح، وزن تقریبی طرح مورد نظر را تخمین زد و نسبت به آن ارزش گذاری انجام داد. 

  • قابلیت چیدمان برلیان بر روی زیور آلات

با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توان به صورت خودکار برلیان های زینتی را بر روی طرح مورد نظر قرار داد. 

  • دارای کتابخانه سنگ های قیمتی

نرم افزار Matrix (آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس) دارای کتابخانه ای غنی از سنگ های قیمتی می باشد. در این صورت طراح با استفاده از این کتابخانه می تواند سنگ های قیمتی گوناگونی را بر روی طرح خود قرار دهد. 

  • دارای نوار ابزار پیشرفته

طراحان با استفاده از نوار ابزار پیشرفته این نرم افزار، می توانند پیچیده ترین طرح ها را به راحتی انجام داده و ایده های خود را پیاده سازی کنند. 

مزایای نرم افزار Matrix

امکان آموزش آسان

  • Matrix یکی از نرم افزار هایی است که می توان مهارت های لازم در آن را با گذراندن دوره های آموزش مدلسازی با ماتریکس، از صفر تا صد به آسانی یاد گرفت. (آموزش غیر حضوری مدلسازی با ماتریکس)

امکان ساخت سریع جواهرات و در دسترس بودن عناصر مختلف

  • با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توان با چند کلیک ساده. ایده پردازی های ذهن خود را به مدل های واقعی تبدیل کرد. از آنجا که این نرم افزار دارای عناصر مختلفی می باشد. از این رو می توان طرح های پیچیده ای را با استفاده از ماتریکس مدلسازی کرد. 

امکان ساخت گزارش (آموزش غیر حضوری مدلسازی با ماتریکس)

  • ماتریکس این امکان را به کاربران می دهد که پس از انجام مدلسازی بتوانند گزارش کاملی را از متریال های استفاده شده، وزن، مساحت و … ارائه دهند. 

دارای هزینه کمتر

  • در مقابله با روش طراحی دستی طلا و جواهر. استفاده از نرم افزار ماتریکس به هزینه کمتری نیاز دارد و به صرفه تر است. (آموزش مجازی مدلسازی با Matrix)

بالا رفتن سرعت، دقت ظرافت با ماتریکس

  • استفاده از نرم افزار ماتریکس برای طراحی طلا منجر به بالا رفتن سرعت، دقت، ظرافت شما و همچنین از بین بردن محدودیت های طراحی در ساخت دستی طلا خواهد شد. (آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس)

آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

وارد شدن به هر فعالیتی، نیازمند دانش و مهارت تخصصی در آن زمینه می باشد. که صنعت طلا و جواهر از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که قصد دارید وارد بازار کار طلا و جواهر شوید. باید بتوانید مهارت های مختلفی را از جمله ساخت طلا و جواهر، طراحی طلا و جواهر، مخراج کاری و …. را کسب کنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد تمامی دوره های مربوط به طلا و جواهر را با اساتید حرفه ای در این زمینه برگزار کرده و تمامی مهارت های لازم را به هنرجو آموزش می دهد. (آموزش غیر حضوری مدلسازی با ماتریکس)

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری آموزش نرم افزار ماتریکس، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های ماتریکس ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. همچنین در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش مجازی مدلسازی با ماتریکس را از مجتمع فنی تهران دریافت کند.

آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس
آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس

دوره های دپارتمان گوهرشناسی و طلا و جواهر در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین مدلسازی با ماتریکس

مدرک آموزش مجازی مدلسازی با نرم افزار ماتریکس (Matrix) مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری مدلسازی با ماتریکس)

رضا شریفی ۱۳-شهریور-۱۴۰۰