آموزش آنلاین نتورک پلاس از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش آنلاین نتورک پلاس

آموزش آنلاین نتورک پلاس از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش آنلاین نتورک پلاس از مقدماتی تا پیشرفته: مطمئناً شما از این موضوع آگاه هستید که هر فردی برای ورودبه هر رشته ای در ابتدا باید با مقدمات مربوط به آن آشنا شده و سپس در آن حوزه مهارت کسب کند. بنابراین می توان گفت که افراد که قصد دارند در رشته شبکه های کامپیوتری فعالیت کنند، در ابتدا باید دانش مقدماتی مربوط به این رشته را آموزش ببینند. از دانش های مقدماتی مربوط به رشته شبکه های کامپیوتری می توان به مهارت نتورک پلاس اشاره کرد. 

در واقع نتورک پلاس، مدرکی است که نشان دهنده مهارت های مقدماتی در مبانی شبکه می باشد که از سوی انجمن CompTIA در بخش فناوری اطلاعات، ارائه شده است. لازم به ذکر است که مدرک +Network یکی از معتبرترین مدارکی است که مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای جذب نیرو می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش مجازی نتورک پلاس و مدرک آن آشنا کنیم. 

چرا باید نتورک پلاس را آموزش دید؟

اول این که مرسوم ترین راه برای آموزش صفر تا صد نتورک پلاس، شرکت در کلاس های آموزشی (آموزش آنلاین نتورک پلاس) می باشد. و اما در جواب این که چرا باید نتورک پلاس را آموزش دید، باید بگوییم که پاسخ به این سوال بسیار واضح است. چرا که نت ورک پلاس مهارتی است که افراد را با مفاهیم و اصول اولیه شبکه آشنا می کند. در ادامه شما را با این مفاهیم آشنا می کنیم.

آموزش آنلاین نتورک پلاس
آموزش آنلاین نتورک پلاس

نتورک پلاس چه مطالبی را آموزش می‌ دهد

طراحی توپولوژی های مختلف شبکه
  • در این قسمت، افراد با توپولوژی های مختلف شبکه آشنا می شوند. از نمونه های این توپولوژی می توان به شبکه های ترکیبی، شبکه های نظیر به نظیر، شبکه کلاینت سرور، شبکه ستاره ای، درختی، توری، اتوبوسی (باس) و …. اشاره کرد. 
پیکربندی و مدیریت توپولوژی های شبکه
  • بعد از پیاده سازی توپولوژی ها، نوبت به پیکربندی و مدیریت آن ها می باشد. در واقع در این مرحله فرد یاد می گیرد که چگونه این توپولوژی ها را بر اساس استراتژی ها، مدیریت کند. لازم به ذکر است که هر کارشناس شبکه ای باید با اصول بهینه سازی و مسائلی از جمله ترافیک شبکه و قطعی شبکه و …. آشنا باشد. (آموزش آنلاین نتورک پلاس)
آموزش نحوه استفاده از دستگاه های مختلف شبکه
  • یک کارشناس شبکه باید نسبت به پیکربندی دستگاه هایی مانند هاب ها، سوییچ ها، روتر ها، دستگاه های تست نفوذ و …. مهارت داشته باشد. 
تشخیص مزایا و معایب هر یک از پیکربندی های شبکه
  • آموزش غیر حضوری نتورک پلاس : مطمئنا هر پیکربندی که بر روی شبکه اعمال می شود، دارای یکسری مزایا و معایب می باشد. از این رو یک کارشناس شبکه باید نسبت به مزایا و معایب هر دستگاهی که آن را پیکر بندی می کند، اطلاعات داشته باشد. آموزش غیر حضوری نتورک پلاس این امکان را می دهد که افراد نسبت به مزیت ها و معایب هر کدام از دستگاه های پیکربندی شده، اطلاعات به دست آورند. 
پیاده سازی پروتکل ها و استقرار بهترین الگوهای امنیتی
  • بعد از پیکربندی دستگاه ها و تنظیمات شبکه، نوبت به تنظیم زیرساخت ها در برابر حمله های سایبری می باشد. در واقع آموزش مجازی نتورک پلاس کمک می کند تا افراد بتوانند ضعف های یک پیکربندی شبکه ها را برطرف کرده و گزارش ها دریافتی را خوانده و تحلیل کنند. 
عیب یابی مشکلات و برطرف کردن آن ها
  • بررسی و شناسایی مشکلات در شبکه و پیکربندی ها، به پیچیدگی یک شبکه بستگی دارد، با وجود این، هر پیکربندی مشکلات خاص خود را دارد. در این راستا، نتورک پلاس سعی می‌کند درباره مشکلات مرسوم و مشترک شبکه ها و همچنین سریع ترین راهکار برای حل مشکلات اطلاعاتی ارائه دهد. (آموزش مجازی نتورک پلاس)
آشنایی با نحوه پشتیبانی از شبکه های خصوصی مجازی
  • از مباحث مهم آموزش آنلاین نتورک پلاس، توانایی پیاده سازی شبکه های خصوصی مجازی می باشد. بنابراین نتورک پلاس شما را با نحوه پیکربندی شبکه های طراحی شده و چگونگی پشتیبانی شبکه های خصوصی مجازی، آشنا می کند. 

با آموزش مجازی نتورک پلاس، چه مهارت هایی را می توان کسب کرد؟

  • با آموزش غیر حضوری نتورک پلاس می توان، شبکه های علمیاتی را طراحی و پیاه سازی کرد. 
  • توانایی پیکربندی و مدیریت و نگهداری آن، یکی دیگر از مهارت های اکتسابی دوره آموزش مجازی نتورک پلاس می باشد. 
  • با آموزش آنلاین نتورک پلاس می توان مشکلات شبکه را عیب یابی کرد. 
  • توانایی پیاده سازی و ساخت شبکه های خصوصی و مجازی و امکان پشتیبانی از آن ها، یکی دیگر از مهارت های اکتسابی در کلاس مجازی نتورک پلاس می باشد. 
  • با آموزش آنلاین نتورک پلاس می توان با نتحوه کار و استفاده از دستگاه ها را یاد گرفت.
  • پیاده سازی استاندارد ها و مباحث امنیتی مربتط با شبکه، از دیگر مهارت های دوره آموزش غیر حضوری نتورک پلاس می باشد.
  • و …..

موقعیت های شغلی که با دریافت مدرک +Network می توان به وجود آورد؟

  • مدیر شبکه جونیور
  • مهندس سیستمی جونیور
  • تکنسین کامپیوتر (درباره شبکه)
  • تکنسین کامپیوتر
  • مهندس سیستم
  • متخصص پشتیبانی از شبکه
  • مشاور (آموزش مجازی نتورک پلاس)
  • مهندس شبکه
  • تحلیلگر شبکه 
  • و ….

آموزش آنلاین نتورک پلاس در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد، نتورک پلاس یک دوره جهت یادگیری مبانی شبکه می باشد. در واقع افراد با شرکت در این دوره می توانند با مفاهیم اولیه شبکه آشنا شوند. بنابراین در صورت که قصد دارید مهارت های لازم در حوزه نتورک پلاس را آموزش ببینید، ما به شما شرکت در کلاس های آموزش نتورک پلاس (+Network) در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم.

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری نتورک پلاس. این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین نتورک پلاس از مقدماتی تا پیشرفته شرکت کرده. و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های مجازی این دوره شرکت کرده. و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری نتورک پلاس را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

آموزش غیر حضوری طراحی با سالیدورک در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره آموزش مجازی +Network

مدرک دوره آموزش آنلاین نتورک پلاس مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری نتورک پلاس)

آموزش آنلاین نتورک پلاس
آموزش آنلاین نتورک پلاس
رضا شریفی ۲۹-شهریور-۱۴۰۰