آموزش آنلاین MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش آنلاین MATLAB

آموزش آنلاین MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته(متلب آنلاین): می توان گفت که یکی از ابزار های حیاتی برای مطالعات علمی در رشته های مختلف، زبان برنامه نویسی و نرم افزار متلب می باشد. در واقع نرم افزار متلب یک پلتفرم برنامه نویسی است که در اواخر دهه ۷۰ میلادی در دانشگاه نیومکزیکو ساخته شد. این زبان برنامه نویسی علاوه بر محیط کدنویسی، امکانات دیگری را نیز در اختیار برنامه نویس قرار می دهد. هنگامی که نرم افزار متلب را باز کنید، با چندین پنجره مواجه خواهید شد که هر کدام از این پنجره ها، از امکانات خاصی برخوردار هستند. در ادامه شما را با امکانات، ویژگی ها و کاربرد های نرم افزار متلب آشنا خواهیم کرد. (آموزش نرم افزار متلب پیشرفته)

متلب چیست؟(متلب آنلاین)

یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی نسل چهارم، زبان برنامه نویسی متلب می باشد. MATLAB یک زبان با قدرت و کارایی بالا است که در محاسبات فنی و تجزیه و تحلیل عددی کاربرد گسترده ای دارد. در واقع این نرم افزار برای حل مسائلی که دارای علامت های ریاضی می باشند، ساخته شده است. در ادامه مطالبی را راجع به کاربرد های نرم افزار متلب بیان خواهیم کرد. (آموزش آنلاین MATLAB)

آموزش آنلاین MATLAB
آموزش آنلاین MATLAB

در چه مواردی می توان از Matlab استفاده نمود؟

استفاده از متلب برای تجزیه و تحلیل تعمیرات قابل پیش بینی
  • متلب (MATLAB) نرم افزاری است که می توان با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل پیش بینی در آن، از زمان تعمیر و نگه داری آگاهی کسب کرد. در واقع با استفاده از این کاربرد متلب، می توان از وضعیت تجهیزات یک مکان آگاه شد و تاریخ نگهداری از دستگاه ها را متوجه شد. (آموزش غیر حضوری MATLAB)
استفاده از MATLAB در موتور و کنترل قدرت
  • نرم افزار متلب دارای الگوریتم هایی برای دقت کنترل و محافظت از سیستم می باشد که با تنظیم سرعت، می توان به عملکرد آن کمک کرد. در واقع موتور و کنترل قدرت قسمتی از کاربرد های آموزش مجازی MATLAB می باشد. که این ویژگی هزینه ایجاد و توسعه الگوریتم ها را کاهش می دهد.(متلب آنلاین)
استفاده از متلب در آموزش (آموزش آنلاین MATLAB)
  • می توان گفت که نرم افزار متلب بهترین گزینه برای یادگیری می باشد. بیشتر کاربران از این نرم افزار برای یادگیری مباحث آمار و ریاضی استفاده می کنند. (آموزش نرم افزار متلب پیشرفته)
کاربرد متلب در دید رایانه ای
  • منظور از دید رایانه ای تکنیک هایی است که موجب دیدن تصاویر به عنوان چشم انسان می شود. لازم است بدانید که نرم افزار متلب به کاربران اجازه می دهد تا یک الگوریتم برای تجزیه و تحلیل تصاویر و یک محیط برای پردازش تصویر و دید رایانه ای ایجاد کنند. (آموزش مجازی MATLAB)
استفاده از متلب در رباتیک
  • می توان گفت رباتیک سریع ترین رشد علم و مهندسی می باشد. لازم به ذکر است که طراحی و توسعه الگوریتم های رباتیک با استفاده از MATLAB بسیار آسان خواهد بود. 
کاربرد متلب در راه حل های مهندسی
  • آموزش غیر حضوری MATLAB :از آنجا که بیشتر مهندسان در هر رشته ای، به توابع و محاسبات ریاضی تکیه می کنند،از این رو می توان گفت که نرم افزار MATLAB یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها برای پاسخ به سوالات مهندسی می باشد. (متلب آنلاین)
استفاده از MATLAB در آزمون و اندازه گیری(آموزش نرم افزار متلب پیشرفته)
  • بیشتر شرکت ها قبل از این که محصولات خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند، محصولات خود را آزمایش و تست می کنند. لازم به ذکر است که نرم افزار متلب نیز برای انجام این تست کاربرد دارد. در واقع Matlab دارای ابزار هایی است که برای به دست آوردن کارهای آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. 
کاربرد متلب در تجزیه و تحلیل اطلاعات (آموزش آنلاین MATLAB)
  • نرم افزار متلب کاربرد بسزایی در تجزیه و تحلیل داده ها دارد. به طور کلی نرم افزار های بسیاری برای تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد. اما مهندسان زیادی نرم افزار متلب را یک نرم افزار کاربردی برای تجزیه و تحلیل می دانند. لازم به ذکر است که علاوه بر این، مهندسان با کمک MATLAB سیستم های بزرگ تجزیه و تحلیل داده را ایجاد می کنند.

بخش های اصلی تشکیل دهنده نرم افزار متلب

محیط کاری متلب(متلب آنلاین)
  • محیط نرم افزار متلب شامل مجموعه ای از ابزار ها و امکانات موجود در این نرم افزار می باشد. (آموزش غیر حضوری MATLAB)
رابط برنامه های کاربردی متلب (API)
  • رابط برنامه های کاربردی متلب، شامل کتابخانه ای از اجزا می باشد، که امکان برقراری تعامل و ارتباط با برنامه هایی از جمله C را فراهم می کند. (آموزش مجازی MATLAB)
کنترل گرافیک(آموزش نرم افزار متلب پیشرفته)
  • در واقع سیستم گرافیکی نرم افزار Matlab را کنترل گرافیک می نامند. این بخش شامل امکاناتی برای تجسم داده های دوبعدی، سه بعدی، پردازش تصاویر، پردازش انیمیشن و گرافیک می باشد.
کتابخانه توابع ریاضی متلب
  • آموزش آنلاین MATLAB: کتابخانه توابع ریاضی همان طور که از اسمش پیداست، دارای الگوریتم های محاسباتی متنوع و متعدد می باشد. 

آموزش آنلاین MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد(متلب آنلاین)

همان طور که در این مقاله اشاره شد، متلب یک زبان برنامه نویسی سطح بالا می باشد که در دنیای زبان برنامه نویسی، یکی از کاربردی ترین و قوی ترین آن ها به شمار می رود. به طور کلی برنامه نویسی مهارتی است که انجام آن نیاز به آموزش تخصصی در این زمینه دارد. در صورتی که قصد دارید از مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار متلب را آموزش ببینید، می توانید در کلاس های آموزش MATLAB شرکت کرده و از صفر تا صد این نرم افزار را آموزش ببینید. لازم به ذکر است که تمامی علاقه مندان به یادگیری نرم افزار متلب، کلیه دانشجویان برق و الکترونیک مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین تمامی مهندسان در هر زمینه ای، می توانند جزء مخاطبان این دوره باشند. (آموزش نرم افزار متلب پیشرفته)

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری نرم افزار متلب، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های مجازی متلب شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش مجازی MATLAB را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.(متلب آنلاین)

دوره مرتبط به نرم افزار متلب در دپارتمان علوم فنی مهندسی مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

آموزش آنلاین MATLAB
آموزش آنلاین MATLAB

معرفی مدرک پایان دوره آموزش آنلاین MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته

مدرک کلاس آموزش مجازی MATLAB از مقدماتی تا پیشرفته مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری MATLAB)

رضا شریفی ۲۵-دی-۱۴۰۲