دوره کافه داری با مدرک بین المللی

دوره کافه داری با مدرک بین المللی

دوره کافه داری با مدرک بین المللی: امروزه که بیشتر مردم در کافی شاپ های آرام استراحت کرده و وقت میگذرانند میتوان گفت تاسیس یک کافه به یک کسب و کار پر سود و پر رونق تبدیل شده است. که نیاز به سرمایه اندکی دارد. اما بهتر است بدانید داشتن اطلاعات و دانش کافی در زمینه کافه داری بسیار مهم و ضروری می باشد.

دوره های کافه داری در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد کلیه دانش و مهارت های لازم که برای مدیریت یک کافی شاپ به آن نیز دارید را به شما آموزش می دهد و در آخر مدرک کافه داری معتبر بین المللی به شما ارائه میدهد. همانطور که میدانید در تمام جهان کافی شاپ های مختلفی وجود دارد که دارای طراحی های متفاوت، نوشیدنی های مختلف، و نحوه ی اداره و مدیریت متفاوتی هستند. (آموزش کافی شاپ با مدرک بین المللی)

دوره کافه داری با مدرک بین المللی
دوره کافه داری با مدرک بین المللی

برای راه اندازی کافه باید چه نکاتی را مود توجه قرار داد

در دوره آموزش کافه داری، نکاتی که برای راه اندازی کافه لازم است به شرکت کنندگان گفته می شود. در این قسمت به یه سری از این نکات اشاره شده است:

کسب تجربه کافی

  • برای راه اندازی کافی شاپ، کسب تجربه از طریق کار کردن در کافه ها حتی به مدت کوتاه یا چند هفته ای بسیار کاربردی بوده و مورد استفاده است. با اینکار شما نکات بسیار مهمی یاد میگیرید که در یک کافه تازه تاسیس شده مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر این مشورت کردن با افرادی که در کافی شاپ ها مشغول به فعالیت هستند نیز بسیار مفید خواهد بود.

پیروی از سبک ایده آل خود

  • با توجه به کافه های مختلفی که در سطح شهر وجود دارد شما میتوانید سبک خود را پیدا کنید. چرا که لزوما موفقیت یک کافه دلیل بر موفقیت کافه های دیگر نمی باشد. پس نمیتوان عینا کسب و کار یک کافه را کپی کرد. بنابراین توصیه می شود هویت خاصی برای کافه خود بسازید. به عنوان مثال با بالا بردن کیفیت منو، قیمت مناسب تر، داشتن فضای بهتر، داشتن یک کتابخانه و …. میتوانید کافه خود را از سایر کافه های موجود در شهر متمایز نمایید.(آموزش کافی شاپ با مدرک بین المللی – مدرک کافه داری)

محل مناسبی برای کافی شاپ خود در نظر بگیرید.

  • یکی از مهمترین مسائلی که در راه اندازی کافه باید به آن توجه کنید محل راه اندازی آن می باشد. اکثر مردم فکر میکنند که با راه اندازی کافی شاپ در یک منطقه خلوت و آرام که اجاره کمی برای پرداخت میخواهد مناسب تر می باشد. چرا که میتوانند هزینه بیشتری برای خربد قهوه مطلوب صرف نمایند. اما بهتر است بدانید صرف هزینه بیشتر برای پرداخت اجاره، اما اجاره کافه در محل های پرتردد بسیار پرسود تر و موفق تر می باشد.

قبل از انتخاب و اجاره ی محل، میزان فضای مورد نیاز خود را مشخص نمایید.

  • بهتر است قبل از انکه برای اجاره کافه خود اقدام نمایید ابتدا این موضوع را که قصد دارید روزانه پذیرای چه تعداد در کافه خود باشید را در نظر بگیرید. در واقع مشخص شدن تعداد افراد مد نظر شما میتواند بر بزرگی فضا، تعداد کارکنان، مبلغی که قصد دارید برای مکان خود بپردازید و .. تاثیر گذار است. به عنوان مثال:
  • کافه با ظرفیت ۱۵ الی ۴۵: ۶۰ الی ۱۰۰ متر مربع
  • کافه با ظرفیت ۴۵ تا ۱۰۰ نفر: ۱۰۰ الی ۲۰۰ متر مربع
  • کافه با ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر: بالای ۲۰۰ متر مربع

آشنایی با قوانین کافه داری

  • میتوان گفت مهم ترین مسئله در راه اندازی کافه آشنایی با استاندارها و قوانین تایید شده در راه اندازی کافی شاپ های می باشد. این استاندارد ها بیان کننده مسائل مختلف می باشند. از جمله: شما اجازه ارائه چه غذایی های را دارید یا حالت کلی خوراکی ها و مواد غذایی مختلف و … . شایان ذکر است که در دوره های کافه داری با قوانین کافه داری آشنا می شوید.

 ویژگی های مهم یک کافی من حرفه ای

در دوره های کافه داری با ویژگی هایی که یک کافی من حرفه ای باید داشته باشد، آشنا می شوید که در قسمت زیر، به برخی از آن ها اشاره شده است:

  1.  داشتن رفتار دوستانه و شاد در هنگام احوالپرسی کردن با مردم و مشتریان
  2. داشتن دانش کافی در زمینه زبان بدن
  3.  تمیز نگه داشتن فضای کافه خود.
  4. معرفی خود به مشتری در برخورد اول
  5. توجه بیشتر به جزییات
  6. اطمینان به خود و شغلتان
  7. استفاده از اصول مربوط به دکوراسیون داخلی کافه 
  8. داشتن اطلاعات کافی در رابطه با طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم (آموزش کافی شاپ با مدرک بین المللی – مدرک کافه داری)
  9. به قهوه علاقه مند باشد.
  10. در رابطه با تاریخچه قهوه اطلاعات و دانش کافی داشته باشد.

کلاس کافه داری با مدرک بین المللی

افرادی که به راه اندازی کافی شاپ علاقه مند هستند، کلاس کافه داری یک فرصت عالی برای این افراد می باشد. کلاس کافه داری به شما آموزش می دهد که چطوری می توانید در این صنعت کسب و کار موفقی راه اندازی کنید. در کلاس کافه داری با مفاهیم مختلفی آشنا می شوید و در نهایت، با گذراندن کلاس کافه داری با مدرک بین المللی می توانید به راحتی وارد کسب و کار شوید. در ادامه این متن، به مهارت هایی که در کلاس کافه داری کسب می کنید، اشاره می شود.

مهارت هایی که در دوره های کافه داری می آموزید

کلاس های آموزش کافه داری در تهران، کلیه اصولی که برای کار و راه اندازی کافه به آن نیاز دارید را به شما آموزش می دهد. از جمله این مهارت ها میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • در دوره آموزش کافه داری، چگونگی مدیریت حرفه ای یک کافی شاپ را آموزش می بینید.
  • دوره آموزش کافه داری شما را با دستگاه ها و تجهیزات پرکاربرد در کافه و چگونگی کار کردن با آن ها آشنا میکند.
  • آشنایی و یادگیری کامل با اصول طراحی و دیزاین کافی شاپ ها (دوره کافه داری با مدرک بین المللی)
  • چگونگی انتخاب و بکارگیری پرسنل و تشریح کردن وظایف برای آن ها
  • دوره آموزش کافه داری به شما می آموزد که با نیاز ها و سلایق مردم آشنا شوید و آن ها را برآورده نماید.
  • کسب مهارت نظارت و نحوه ی رسیدگی اصولی به امور مختلف کافی شاپ
  • دوره های کافی شاپ شما را در انتخاب بهترین مکان برای راه اندازی کافی شاپ، آشنا می کند.
  • شما در دوره آموزش کافه داری توانایی مدیریت امور مالی کافی شاپ ها را به دست خواهید آورد.
  • آشنایی با نکات مربوط به بهداشت و سلامت و سعی در رعایت آن ها. (دوره کافه داری با مدرک بین المللی)
  • نکات مربوط به تاسیس کافی شاپ را به شما آموزش میدهد و چگونگی کسب مجوز های مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ شما.
  • نحوه درست کردن و سرو انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد

به دست آوردن مهارت های کافه داری چه مزیت هایی دارد؟

کسب مهارت ها در دوره کافه داری می تواند به دلایل مختلف چه از نظر شخصی و چه حرفه ای مفید باشد. با شرکت در بهترین دوره کافی شاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می توانید به طور کامل این مهارت ها را به دست آورید و در پایان دوره کافه داری با مدرک بین المللی می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید. در ادامه، برخی از مزایایی که کسب مهارت کافه داری به همراه دارد را بیان میکنیم:

فرصت های شغلی:

  • کافه داری یک مهارت همه کاره است که می تواند فرصت های شغلی را در رستوران ها، هتل ها و حتی در رویدادها و مهمانی های خصوصی باز کند. این حرفه ای است که مانع ورود نسبتاً کمی دارد و برای افرادی که به دنبال شروع حرفه ای در صنعت مهمان نوازی هستند قابل دسترسی است. با گذراندن دوره کافه داری و داشتن مدرک کافه داری، فرصت های شغلی بسیاری برایتان فراهم می شود.

پتانسیل کسب درآمد:

  • بارمن های باتجربه اغلب پتانسیل کسب انعام های خوب را دارند، به خصوص در موسساتی با حجم بالای مشتری و مشتریانی که برای خدمات آنها ارزش قائل هستند. بارمن هایی که در مکان های مجلل کار می کنند می توانند از طریق انعام درآمد قابل توجهی کسب کنند.

تعامل اجتماعی:

  • بارمن ها فرصت تعامل با طیف وسیعی از افراد را دارند که می تواند به توسعه مهارت های بین فردی قوی کمک کند. این می تواند به ویژه برای کسانی که به دنبال بهبود توانایی های ارتباطی و خدمات مشتری خود هستند ارزشمند باشد.

خلاقیت:

  • کافه داری شامل ایجاد و مخلوط کردن نوشیدنی ها است که سطحی از خلاقیت را امکان پذیر می کند. می‌ توانید دستور العمل‌ های کوکتل، چاشنی‌ ها و ارائه‌ های جدید را آزمایش کنید و آن را به یک حرفه هیجان‌ انگیز و جذاب برای کسانی تبدیل کنید که از خلاقیت لذت می‌ برند.

مهارت های حل مسئله:

  • باریستاها اغلب نیاز به مدیریت موقعیت های دشوار، مانند مدیریت مشتریان سرکش یا حل تعارض دارند. این می تواند به شما در توسعه مهارت های حل مسئله و حل تعارض کمک کند.

مدیریت زمان:

  • باریستاها باید چندین کار را به طور همزمان انجام دهند، مانند سفارش گرفتن، تهیه نوشیدنی و خدمات رسانی به مشتریان. این می تواند مهارت های مدیریت زمان و توانایی شما برای کار موثر تحت فشار را افزایش دهد.

آگاهی از نوشیدنی ها:

  • مهارت های دوره های کافه داری مستلزم درک خوب انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی است که می تواند برای دانش و لذت شخصی ارزشمند باشد. شما می توانید با تخصص خود در تولید نوشیدنی دوستان و خانواده را تحت تاثیر قرار دهید.

شبکه سازی:

  • با گذراندن کلاس کافه داری با مدرک بین المللی می توانید به این موضوع توجه داشته باشید که کار در این صنعت به شما این امکان را می دهد که شبکه ای از همکاران، مشتریان معمولی و مخاطبین صنعتی ایجاد کنید که می تواند برای فرصت های شغلی آینده یا ارتباطات شخصی مفید باشد.

انعطاف پذیری:

  • بسیاری از مشاغل کافه داری ساعات کاری انعطاف پذیری را ارائه می دهند که می تواند برای دانشجویان، کسانی که مشاغل نیمه وقت دیگر دارند یا افرادی که به دنبال درآمد اضافی هستند ایده آل باشد.

فرصت های سفر:

  • مهارت های کافه داری می تواند قابل انتقال باشد و به شما امکان می دهد در مکان های مختلف از جمله کافی شاپ ها و استراحتگاه ها در نقاط مختلف جهان کار پیدا کنید. این می تواند سفر و تجربیات فرهنگی منحصر به فردی را ارائه دهد.

کارآفرینی:

  • اگر به این صنعت علاقه دارید، کافه داری می تواند پله ای برای کارآفرینی باشد. بسیاری از صاحبان کافه و رستوران های موفق به عنوان بارمن یا باریستا شروع به کار کردند و از تجربیات خود برای افتتاح مؤسسات خود استفاده کردند.

رشد شخصی:

  • یادگیری مهارت های کافه داری می تواند سرگرمی یا اشتیاق شخصی باشد. این به شما امکان می دهد دانش خود را گسترش دهید، مهارت های خود را اصلاح کنید و به طور مداوم خود را به چالش بکشید.

به طور کلی، داشتن مدرک کافه داری و کسب مهارت‌ های کافه داری می‌ تواند هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ ای پاداش‌ دهنده باشد. همچنین، در پایان دوره کافه داری با مدرک بین المللی طیف وسیعی از فرصت‌ ها را جلوی راهتان قرار می دهد و مهارت‌ هایی را فراهم می‌ کند که فراتر از درست کردن نوشیدنی است.

دوره های مرتبط با دوره آموزش کافه داری در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

دوره کافه داری با مدرک بین المللی
دوره کافه داری با مدرک بین المللی

معرفی مدارک پایان دوره های کافه داری

مدرک دوره های کافه داری مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد.

maryam bagheri ۱۱-آذر-۱۴۰۲