ثبت نام آنلاین فتوشاپ (ثبت نام آنلاین photoshop)

ثبت نام آنلاین فتوشاپ

ثبت نام آنلاین فتوشاپ (ثبت نام آنلاین photoshop)

ثبت نام آنلاین فتوشاپ (ثبت نام آنلاین photoshop): یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ویرایش و ساخت عکس، نرم افزار فتوشاپ می باشد. در واقع فتوشاپ نرم افزاری است که توسط شرکت ادوب به بازار عرضه شده است. این برنامه در میان عکاسان و طراحان حرفه ای، از اهمیت بالایی برخوردار است. فتوشاپ برنامه ای است که از امکانات و ابزارآلات گسترده ای به وجود آمده و این موضوع استفاده از این نرم افزار را کمی دشوار کرده است. طوری که برای کار با آن، به طور حتم باید در دوره های مربوط به نرم افزار فتوشاپ شرکت کرده تا بتوان راحت تر با نرم افزار فتوشاپ کار کرده و فتوشاپ را از مقدماتی تا پیشرفته، آموزش دید. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نرم افزار فتوشاپ آشنا کرده و مطالبی را در زمینه ثبت نام آنلاین فتوشاپ بیان کنیم. 

تاریخچه نرم افزار Photoshop چیست؟

بسیاری از افراد از این موضوع آگاه هستند که اولین بار نرم افزار فتوشاپ توسط شرکت ادوبی در سال ۱۹۸۰ به بازار عرضه شد. در واقع این تاریخچه کاملا درست است. اما لازم است بدانید که نرم افزار فتوشاپ اولین بار توسط برادران نول، ایده پردازی شد. در واقع این دو برادر که یکی برنامه نویس و دیگری عکاس بود، با استفاده از مهارت های خود توانستند که برنامه فتوشاپ را طراحی کنند. پس از آن جان نول توانست که شرکت ادوبی را برای سرمایه گذاری در این نرم افزار، راضی کند. و ادوبی تمامی حقوق این نرم افزار را از این دو برادر خریداری می کند و در ادامه نسخه اول برنامه را در سال ۱۹۹۰ با نام Adobe Photoshop بطور اختصاصی برای مکینتاش منتشر می‌ کند.

ثبت نام آنلاین فتوشاپ
ثبت نام آنلاین فتوشاپ

آشنایی با کاربرد های متنوع فتوشاپ

کاربرد فتوشاپ در عکاسی
  • فتوشاپ یکی از نرم افزار های کاربردی در صنعت عکاسی می باشد. در واقع استفاده از فتوشاپ در عکاسی به زیبایی هر چه بیشتر تصاویر کمک می کند. در واقع عکاسان با استفاده از ابزار های پیشرفته فتوشاپ می توانند کار هایی را از جمله روتوش عکس، افزایش کیفیت عکس، ترمیم و بازسازی عکس و …. را انجام دهند. 
استفاده از فتوشاپ در صنعت گرافیک
  • یکی از کاربرد های فتوشاپ در صنعت گرافیک می باشد. در واقع در این صنعت هنرمندان با استفاده از ابزار های متنوع فتوشاپ، کار هایی را از جمله طراحی بنر، طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، طراحی جلد کتاب، تایپوگرافی، نقاشی های دیجیتال و … را انجام می دهند. 
استفاده از photoshop در معماری
  • یکی دیگر از کاربرد های فتوشاپ در صنعت معماری می باشد. از فتوشاپ برای شیت بندی و پست پروداکشن استفاده می کنند.
کاربرد فتوشاپ در صنعت تبلیغات
  • تبلیغات یکی از صنایع مهمی است که امروزه به آن توجه بسیاری می شود. چرا که هر کسب و کاری به منظور پیشرفت خود، نیازمند تبلیغات می باشد. طراحان با استفاده از فتوشاپ می توانند به راحتی بنر های تبلیغاتی و پوستر ها را مطابق با سلیقه مخاطبان طراحی کنند. (ثبت نام آنلاین فتوشاپ)
استفاده از فتوشاپ در طراحی رابط کاربری
  • طراحی رابط کاربری را می توان از مهم ترین بخش های طراحی سایت دانست. استفاده از فتوشاپ به این طراحان کمک خواهد کرد که بتوانند وب سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنند. 
کاربرد فتوشاپ در ویرایش فیلم
  • با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توان علاوه بر ویرایش تصاویر، فیلم ها را نیز ویرایش کرد. امروزه بسیاری از تدوینگران علاوه بر استفاده از نرم افزار های حرفه ای ویرایش فیلم، از فتوشاپ نیز استفاده می کنند. 

یادگیری نرم افزار photoshop برای چه کسانی مناسب است؟

  • تمامی افرادی که به یادگیری فتوشاپ علاقه مند هستند.
  • شرکت های تبلیغاتی 
  • طراحان سایت 
  • افرادی که در صنعت بازی سازی مشغول به کار هستند.
  • عکاس ها و آتلیه داران
  • نقاشان هنری 
  • طراحان گرافیک
  • افرادی که در زمینه انیمیشن سازی کار می کنند.
  • مهندسان معمار
  • ناشرین کتب و مجلات 
  • افرادی که در صنعت چاپ خانه مشغول به کار هستند.
  • طراحان نرم افزار
  • و ….
ثبت نام آنلاین فتوشاپ
ثبت نام آنلاین فتوشاپ

کلاس آموزشی فتوشاپ در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

فتوشاپ را می توان نرم افزاری دانست که بازار کار گسترده ای داشته و در بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو اگر قصد دارید نسبت به یادگیری این نرم افزار کاربردی اقدام کنید، ما به شما شرکت در دوره های آموزشی photoshop در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. شما با شرکت در این دوره، می توانید صفر تا صد مهارت های کار با نرم افزار فتوشاپ را آموزش دیده و مدرک مربوطه را دریافت کنید. در ادامه شما را با روش های ثبت نام آنلاین فتوشاپ در مجتمع فنی تهران (میرداماد) آشنا می کنیم.

ثبت نام آنلاین فتوشاپ
  • برای ثبت نام آنلاین فتوشاپ، در ابتدا لازم است که وارد سایت مجتمع فنی تهران (میرداماد) mftmirdamad.com شده و با پیدا کردن دوره photoshop، بر روی ثبت نام آنلاین فتوشاپ کلیک کنید. در این صورت شما با پرداخت مبلغ دوره، می توانید ثبت نام خود در دوره آنلاین فتوشاپ و همچنین کلاس حضوری فتوشاپ تکمیل کنید.
ثبت نام حضوری photoshop
  • اگر قصد دارید ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید، تنها کافی است که به مجموعه مجتمع فنی میرداماد مراجعه کرده و در واحد ثبت نام، نسبت به شرکت در دوره فتوشاپ اقدام کنید.
ثبت نام فتوشاپ به صورت تلفنی
  • شما می توانید با شماره گیری تلفن مجتمع فنی تهران (میرداماد) ۲۲۲۲۲۸۱۶، با کارشناس مربوط به دوره فتوشاپ صحبت کرده و تمامی سوالات خود را در میان بگذارید. سپس با دریافت شماره کارت و فرم مربوطه، می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

دوره های مرتبط با فتوشاپ در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

برای اطلاع از جزئیات هر کدام از دوره های مورد نظر، می توانید بر روی لینک دوره مورد نظر کلیک کنید.

معرفی مدارک پایان دوره Photoshop

مدرک دوره فتوشاپ مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۲-فروردین-۱۴۰۱