ثبت نام آنلاین ICDL

ثبت نام آنلاین ICDL

ثبت نام آنلاین ICDL

ثبت نام آنلاین ICDL: یکی از مهارت های ضروری برای زندگی، مهارت ICDL می باشد. سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این است که آی سی دی ال چیست و شامل چه مهارت هایی می باشد؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که ICDL مجموعه مهارت های کار با کامپیوتر است و در واقع یک مدرک بین المللی است که نشان دهنده مهارت های دیجیتالی افراد می باشد. می توان گفت امروزه برخورداری از این مدرک، یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که هر فردی به منظور ورود به بازار کار به آن نیاز دارد. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم نسبت به یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL و دریافت مدرک مربوطه، هر چه سریع تر اقدام کنید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با مدرک آی سی دی ال و مهارت های مربوط به آن آشنا کرده و در زمینه ثبت نام آنلاین ICDL مطالبی را بیان کنیم. 

دلایل اهیمت دریافت مدرک ICDL چیست؟
  • با دریافت مدرک ICDL افراد می توانند شانس خود را برای استخدام و یا ارتقای شغلی، افزایش دهند. 
  • مدرک آی سی دی ال نشان دهنده میزان مهارت فرد در کار با کامپیوتر می باشد. از این رو این مدرک قابلیت کامپیوتری افراد را تضمین می کند. 
  • با استفاده از مدرک ICDL می توان هزینه های پشتبانی آی تی را کاهش داد. 
  • مدرک ICDL تضمین کننده سطح توانایی IT در یک سازمان می باشد. (ثبت نام آنلاین ICDL)
  • دریافت مدرک ICDL برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، ضروری می باشد. 
  • و ….
ثبت نام آنلاین ICDL
ثبت نام آنلاین ICDL

معرفی مهارت های ICDL

 مهارت کار با ویندوز (Windows)
  • در این مهارت افراد قادر خواهند بود که تنظیمات مورد نظر خود را در سیستم عامل ویندوز انجام دهند. از جمله این کار ها می توان به امکان مدیریت فایل های موجود در سیستم از جمله کپی کردن، جابجا نمودن، ذخیره، حذف و …. اشاره کرد. (ثبت نام آنلاین ICDL)
مهارت کار با اکسل (Excel)
  • از دیگر مهارت های آی سی دی ال، کار با نرم افزار اکسل می باشد. اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است که افراد می توانند تمامی کار های خود را چه در زندگی روزمره و چه در محیط کاری، با این نرم افزار انجام دهند. بنابراین آموزش آنلاین اکسل پیشرفته، از اهمیت بالایی برخوردار است. 
مهارت کار با ورد (Word)
  • ورد را می توان یکی از مهم ترین نرم افزار هایی دانست که به نوعی در تمامی کسب و کار ها کاربرد دارد. از این رو یادگیری این نرم افزار از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله مسائل کاربردی در ورد می توان به پارگراف بندی، کار با تصاویر، چاپ سند، واژه پردازی، ایجاد سندهای متنی، قالب بندی، تایپ، ویرایش متن، ایجاد نمودار و …. اشاره کرد.
مهارت کار با اکسس (Access)
  • یکی از نرم افزار هایی که به منظور ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار اکسس می باشد. این نرم افزار یک برنامه محبوب برای اکثر کسب و کار ها می باشد. چرا که با استفاده از اکسس می توان اطلاعت را ذخیره، بازیابی و مدیریت کرد. بنابراین یادگیری این نرم افزار برای افرادی که قصد ورود به سازمان ها و شرکت های دولتی، خصوصی و آزاد را دارند، ضروری می باشد. (ثبت نام آنلاین ICDL)
مهارت کار با پاورپوینت (PowerPoint)
  • یکی از نرم افزار هایی که می توان با استفاده از آن، مطالب مورد نظر را ارائه داد، پاورپوینت می باشد. به طور کلی این نرم افزار از امکانات و ابزار های گسترده ای برخوردار است که از جمله آن ها می توان به ایجاد تصاویر، ایجاد اسلاید، ویرایش و قالب بندی متون، امکان استفاده از انیمیشن و صداگذاری و …. اشاره کرد.
آشنایی با مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)
  • در قسمت مفاهیم فناوری اطلاعات، مباحثی از جمله مفاهیم پایه و اساسی برای کار با سخت افزار و نرم افزار رایانه آموزش داده می شود. 
آشنایی با مفاهیم پایه و اینترنت 
  • مفاهیم پایه و اینترنت شامل مباحثی از جمله نحوه جستجو های اینترنتی پیشرفته، مهارت اینترنت، کار با صفحات اینترنتی و …. می باشد. لازم است بدانید که یادگیری این مهارت، برای همه افراد در هر زمینه شغلی ضروری می باشد. 

دوره جامع ICDL در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

در صورتی که قصد دارید. نسبت به یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL اقدام کنید. ما به شما شرکت در دوره آنلاین پکیج ICDL یا کلاس حضوری آی سی دی  ال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. شما با شرکت در این دوره می توانید. با صفر تا صد مهارت های کار با نرم افزار اکسل، ورد، اکسس و پاورپوینت آشنا شده. و راجع به مفاهیم پایه و اینترنت و فناوری ارتباطات، اطلاعاتی را کسب کنید. لازم است بدانید که برای شرکت در دوره ICDL، سه روش وجود دارد که در ادامه شما را با این سه روش ثبت نام آشنا خواهیم کرد. 

ثبت نام آنلاین ICDL
  • برای ثبت نام آنلاین ICDL، تنها کافی است وارد سایت مجتمع فنی تهران (میرداماد) mftmirdamad.com شده و با پیدا کردن دوره ICDL، بر روی ثبت نام آنلاین ICDL کلیک کنید. در این صورت شما با پرداخت مبلغ دوره، می توانید ثبت نام خود در دوره ICDL تکمیل کنید.
ثبت نام حضوری ICDL
  • اگر قصد دارید ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید، تنها کافی است که به مجموعه مجتمع فنی میرداماد مراجعه کرده و در واحد ثبت نام، نسبت به شرکت در دوره ICDL اقدام کنید. 
ثبت نام ICDL به صورت تلفنی
  • شما می توانید با شماره گیری تلفن مجتمع فنی تهران (میرداماد) ۲۲۲۲۲۸۱۶، با کارشناس مربوط به دوره ICDL صحبت کرده و تمامی سوالات خود را در میان بگذارید. سپس با دریافت شماره کارت و فرم مربوطه، می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. 
ثبت نام آنلاین ICDL
ثبت نام آنلاین ICDL

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره 

مدرک آموزش ICDL مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۱-فروردین-۱۴۰۱