بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران

بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی

بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران

بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران: امروزه آشپزی یکی از پردرآمد ترین مشاغل دنیا و در عین حال یکی از گران ترین فعالیت های اقتصادی محسوب می شود. علاوه بر آن، آشپزی را می توان یکی از محبوب ترین و پر هیجان ترین فعالیت هایی دانست که افراد بسیاری خواستار یادگیری مهارت های آن می باشند. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد گمان می کنند، آشپزی جزء آن فعالیت هایی می باشد که به راحتی می توان آن را انجام داده و نیاز به تخصص و مهارت ندارد. اما این طرز تفکر کاملاً نادرست است. چرا که آشپزی امروزه یک فعالیت تخصصی به شمار می رود. و یادگیری کامل آن نیازمند شرکت در بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران می باشد. 

حال سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این است که بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران کدام است؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که آموزشگاه های متعددی به منظور یادگیری آشپزی وجود دارد. اما انتخاب یک آموزشگاه که دوره آشپزی را به صورت حرفه ای آموزش دهد، کار دشواری است. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، که یکی از بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران می باشد آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه بیان کنیم.

بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی
بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی

دوره آشپزی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

یکی از محبوب ترین دوره هایی که در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد برگزار می شود، دوره آشپزی می باشد. تمامی علاقه مندان به این حرفه، می توانند در این دوره شرکت کرده و با کسب مهارت های لازم وارد بازار کار آشپزی شوند. البته افرادی نیز هستند که تنها هدفشان یادگیری آشپزی می باشد. به این منظور که قصد ورود به بازار کار این حرفه را ندارند. در هر صورت شرکت در دوره های آشپزی مجتمع فنی میرداماد، صفر تا ۱۰۰ مباحث مربوط به آشپزی را آموزش داده و با ارائه مدرک دوزبانه، ورود افراد به بازار کار را سرعت می بخشد. در ادامه شما را با دیگر ویژگی های مجتمع فنی میرداماد، یکی از بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران، آشنا خواهیم کرد. 

ویژگی های کلاس آشپزی در مجتمع فنی میرداماد 

ارائه امکانات و محیطی مناسب
  • مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، به هنرجویان دوره یک محیط مناسب و مخصوص آشپزی ارائه داده و تجهیزات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد. 
ارائه مدرک معتبر
  • ارائه مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران، از مزایای مهم بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی می باشد. لازم است بدانید که مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی بوده و مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. (آموزشگاه آشپزی با مدرک بین المللی)
اعتبار بالای آموزشگاه
  • اعتبار بالای آموزشگاه مجتمع فنی میرداماد، یکی از ویژگی های مثبت بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی در تهران می باشد. 
ارائه مطالب به صورت عملی و تئوری
  • در دوره های آشپزی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، مباحث آموزشی از ۰ تا ۱۰۰ و به صورت تئوری و عملی به هنرجویان ارائه داده می شود. 
ارائه به روز ترین متد آموزشی
  • در دوره های آشپزی مجتمع فنی میرداماد، اساتید با به روزترین متد آموزشی مباحث مربوط به دوره را از پایه تا پیشرفته آموزش می دهند. 
برخورداری از اساتید حرفه ای 
  • اساتیدی که کلاس آشپزی را در مجتمع فنی میرداماد آموزش می دهند، دارای مهارت و تجربه های بسیاری بوده و در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. 
برخورداری از هزینه های مناسب
  • از دیگر ویژگی های مهم مجتمع فنی میرداماد، قیمت مناسب دوره آشپزی می باشد. در واقع این آموزشگاه با توجه به امکاناتی که در اختیار هنرجویان قرار می دهد، از هزینه مناسبی برخوردار است. 

آشپزی چیست؟

آشپزی را می توان هنری دانست که در آن با استفاده از مهارت و خلاقیت، موجب فراهم آوردن غذا می شوند. به بیان دیگر به عملیاتی که منجر به آماده کردن مواد غذایی به منظور مصرف آن می شود، آشپزی می گویند. لازم است بدانید که هر کشوری با توجه به فرهنگ و موقعیت خود، نوع خاصی از آشپزی را دارد که هر کدام از آن ها از جذابیت و طعم خاصی برخوردار است. که در واقع هر فردی با کسب مهارت های لازم می تواند نسبت به پخت آن ها اقدام کند. 

آشنایی با وظایف یک آشپز

در ابتدا لازم است به این موضوع اشاره کنیم که آشپز فردی است که با استفاده از مهارت های خود و با استفاده از روش های مختلف، غذا ها را تهیه می کند. حال وظیفه یک آشپز چیست؟ در ادامه شما را با وظایف و مسئولیت های یک آشپز آشنا خواهیم کرد. 

  • تهیه و پخت غذا ها مطابق با استاندار های موجود
  • شناخت مواد اولیه و تهیه آن ها با بالاترین کیفیت 
  • نظارت بر کیفیت و میزان مواد اولیه 
  • ارائه غذا در ظروف مناسب همراه با تزئینات زیبا
  • رعایت دستور العمل های بهداشتی، ایمنی و سلامت
  • و ….

بازار کار حرفه آشپزی چگونه است؟

آشپزی، حرفه ای است که در همه کشور ها شناخته شده است. به طوری که امروزه ما شاهد رشد و پیشرفت رستوران ها در جای جای شهر می باشیم، بنابراین می توان نتیجه گرفت که وجود آشپز های حرفه ای، در این مشاغل امری ضروری می باشد. و این موضوع را می توان دلیلی بر پررونق بودن بازار کار آشپز ها دانست. همچنین لازم است بدانید افراد با کسب دانش و مهارت های آشپزی می توانند برای خود موقعیت های شغلی مختلفی را ایجاد کنند. از جمله فرصت های شغلی حرفه آشپزی می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • راه اندازی رستوران هایی با تهیه غذا های ملل در کشور های توریست پذیر
  • فعالیت به عنوان سرآشپز، کمک آشپز در رستوران ها و …
  • فعالیت به عنوان آشپز در کشور ها و جزایر توریست پذیر 
  • فعالیت به عنوان آشپز در کشور های خارجی 
  • مدیر آشپزخانه در انواع هتل ها، رستوران ها و ….
  • و …… 
بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی
بهترین آموزشگاه کلاس آشپزی

دوره های مرتبط با دپارتمان کافی شاپ در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدرک پایان دوره کلاس آشپزی

دوره آموزشی تخصصی آشپزی با مدرک بین الملل مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۵-دی-۱۴۰۲